Промислово-будівельний каталог підприємств і товарів України west-info.com.ua - пропонує Вашій увазі рекламний проект, який забезпечить презентацію Вашого підприємства і товару на території бізнес простору України.
Наше завдання оперативно і достовірно інформувати споживача, сприяючи зростанню товарообігу та інтенсифікації ринку послуг підприємств промислового будівельного комплексу України.
Ми гарантуємо Вам: прискорення товарообігу, розширення кола споживачів, представлення Вашого підприємства і товару на всеукраїнському ринку, максимальне охоплення цільової аудиторії, доступність в будь-який час.
Інтернет каталог west-info.com.ua створений для підприємств, які бажають знайти оптимальні рішення в торгівлі, збільшити обсяги реалізації, розширити ринки збуту, географію свого бізнесу, знайти нових виробничих партнерів.
Наша аудиторія - фірми малого, середнього та великого бізнесу.
Реклама на west-info.com.ua - це вплив саме на потрібний Вам контингент. В першу чергу вона привертає увагу тих, кому потрібні ваші товари і послуги.
Реклама на west-info.com.ua набагато дешевше, ніж, наприклад, проведення реклами на телебаченні, а ефективність при цьому набагато вище.
Реклама, одне з найбільш багатообіцяючих вкладень. Адже з кожним днем чисельність користувачів, а значить і можливою рекламної аудиторії, неухильно зростає. Отже, Інтернет реклама згодом буде приносити Вам все більший прибуток, а також розширювати межі розвитку Вашої компанії.
Комплекс на нашому порталі включає в себе:
1. Медійна реклама (банерна реклама) - є ефективним способом інформування цільової аудиторії, формування попиту і залучення відвідувачів на Ваш сайт. Крім того, банери є потужним інструментом брендингу - іміджевої реклами.
Різні підходи медіа-планування дозволяють охопити банерної рекламою від декількох тисяч до мільйона фірм - користувачів інтернету.
2. Преміум реклама - розміщення плаката.
У порівнянні з традиційними в пресі, розміщення плаката вигідно відрізняють наступні властивості:
- Можливість надання максимуму необхідної інформації про рекламований об'єкт;
- Можливість використовувати всі можливі види доведення до користувача інформації - текс, графіка;
- Можливість споживачеві самому контролювати пошук і отримання інформації і, тим самим, залучаючи його до процесу вивчення об'єкту реклами максімольно зближуючи з ним;
- Низька вартість одного контакту в порівнянні з іншими рекламними носіями;
- Можливість використання різного таргетингу для максимального охоплення цільової аудиторії.
3. Візитні картки - Назва фірми; Логотип; Координати і контакти; Каталоги продукції; Фото, малюнки; Прайс-листи, ціни; Нагороди, договору; Відмітка фірми на карті GPS-навігатора.
Перехід на сайт фірми - рекламодавця
(Детальна інформація про фірму).
Дозволяє забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії і збільшити: ефективність рекламної кампанії, відвідуваність сайту, число споживачів і продажу.